Skip to Main Content

Breadcrumb

Noi secțiuni informative MySMIS2021 FrontOffice
22.10.2025

Vă informăm că, începând cu data de 22.10.2025, în aplicația MySMIS2021 FrontOffice au fost adăugate două secțiuni informative pe pagina Home a utilizatorilor, cu scopul îmbunătățirii experienței de folosire a aplicației:

  1. General – secțiunea prezintă grafic structura entităților juridice, proiectelor și a dosarelor de achiziție asociate contului utilizatorului


  1. Termene – secțiunea afișează în calendar termenele până la care beneficiarii pot răspunde, aferente proiectelor din portofoliu. Prin selectarea unei zile din calendar care are un termen, utilizatorul poate accesa link-ul aferent termenului, care permite vizualizarea solicitării cu acel termen de răspuns.

În acest calendar sunt afișate termenele din notificările primite după 21 octombrie 2025, ora 17:00, pentru toate proiectele asociate utilizatorului, fie în calitate de reprezentant legal/împuternicit al reprezentantului legal al liderului sau partenerilor din proiect, fie în calitate de înrolat cu drepturi pe proiecte. 
Termenele aferente notificărilor anterioare datei menționate mai sus nu sunt vizibile în calendar.